.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي طرح‌هاي جديد براي ارتقاي امنيت اجتماعي

جانشين نيروي انتظامي كشور از اجراي طرح‌هاي جديد پليس براي ارتقاي امنيت اجتماعي و عمومي در كشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، احمدرضا رادان در بندرانزلي افزود: با اجراي طرح‌هاي جديد كه به زودي جزئيات آن به مردم اعلام مي‌شود ميزان امنيت پايدار و رضايت مردم از پليس افزايش مي‌يابد.
وي با اشاره به طرح ارتقاي امنيت اجتماعي اظهار داشت: اين طرح برگرفته از يك فرد نبوده بلكه تفكري سازماني داشت و به همين خاطر در بخش‌هاي مختلف از جمله بد پوششي، مزاحمت براي نواميس، قرص‌هاي روان‌گردان، خريد و فروش مواد مخدر و اراذل و اوباش به شدت پيگيري مي‌شود.
رادان با تاكيد بر اينكه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي تعطيل‌بردار نيست بيان داشت: اين طرح در گيلان نيز با قوت پيگيري مي‌شود زيرا معتقديم استان سرسبز گيلان نبايد به حياط خلوت براي فساد عده‌اي تبديل شود و هر كس به اين استان مي‌آيد بايد اخلاق را حفظ كند.
وي از نمايش پايلوت انسداد فيزيكي مرز در سيستان و بلوچستان در 15 اسفند ماه سال جاري خبر داد و افزود: پليس در بخش پيشگيري در ابعاد مختلف عمل كرده كه يكي از ابعاد آن كنترل مرزها براي جلوگيري از ورود جرم به كشور است كه با انسداد فيزيكي مرز بخش عمده‌اي از اهداف ناجا تحقق مي‌يابد.
رادان توجه به ارتقاي سطح كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها را از جمله ديگر اقدام‌هاي پليس در بخش پيشگيري عنوان كرد و گفت: بودجه خوبي براي تجهيز كلانتري‌ها و راه‌اندازي پاسگاه‌هاي سيار و نيز تقويت كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها اختصاص يافته و اين بودجه در حال حاضر عملياتي شده كه نتيجه آن كاهش قابل قبول بسياري از جرايم در سطح كشور است.
وي اظهار اميدواري كرد كه روند كاهش جرم در كشور طي سال‌هاي آينده نيز ادامه يابد.
جانشين نيروي انتظامي كشور با اشاره به ايام سوگواري اباعبدالله‌الحسين(ع) اظهار داشت: نخستين برنامه پليس در ايام محرم همراهي عزاداران حسيني و بهره‌گيري از فضايل معنوي اين ايام است ولي در راستاي انتظام‌بخشي به عزاداري‌ها، روان‌سازي ترافيك و عبور و مرور و جلوگيري از ترويج سنت‌هاي غلط در مجلس عزاداري از جمله قمه‌زني و زنجيرهاي تيغ‌دار با كمك همياران محرم اقداماتي صورت مي‌گيرد.
رادان با بيان اينكه در هر هيئت حداقل دو هميار محرم حضور يافته و امنيت دسته‌هاي عزاداري را در بخش‌هاي مختلف تامين مي‌كنند تاكيد كرد: همكاري و همراهي مردم همانند سال‌هاي گذشته عامل مهم برقراري امنيت در محرم امسال است.
وي در تشريح وضعيت امنيتي گيلان خاطر نشان كرد: خوشبختانه استان گيلان وضعيت قابل قبولي در بخش‌هاي مختلف دارد و توانسته است در كاهش وقوع جرم و كنترل تصادف‌هاي درون و برون شهري رتبه خوبي كسب كند و در بخش كشفيات نيز نسبت به شاخص تعيين شده ناجا افزايش داشته است.
وي با اشاره به موقعيت گردشگرپذير بودن گيلان تصريح كرد: با همتي كه در مسئولان و پرسنل فرماندهي انتظامي گيلان وجود دارد انتظار مي‌رود وضعيت استان در سال‌هاي آينده بهتر از هميشه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.